sobota, 13 listopada 2010

podsumowaniee.

11 listopadaa występ w Krf. Było meega, meegaa fajniee. ; **   Wszyscy byli pod wrażnieniem, gdy ujrzeli nasz występ. ; ) 

Tematem głównym, gdy jechaliśmy do Krf. była III Wojna Światowaa, która według nas miała wybuchnąć wczoraj. Ruscy nas atakują, budujemy se bunkryy. ; d   Debilee.

Przed występem wszystkich brzuchy bolały, a ja jak wyszłam na scene ' szarpać flagę '  to się od śmiechu nie mogłam powstrzymać. A niby sie tremowałam przed wyjściem. : )
Potem nooc.  Z Iz. i Wilkołakiem, który zapomniał nas odwiedzić w nocy. ; )   Iz. kociak przesłodki; Hellow Kitty nie miauczy. ; (   A jej pies; Maziek Hadryś boi się kotaa.


A wczoraj basen w Tułowicach. ; d   Było zajebiściee.  ; ]  

Dziękuuuuję. ; ********

1 komentarz:

  1. taa. pies Maźek Hadryś a ko0t hellow kity.; p megaa.

    ale wiesz co stwierdziłam, że Maźek Hadryś szczeka jak baba. ; ]]]] bo jakos tak zaszczekał niemęskim głosemmm.;d

    OdpowiedzUsuń