poniedziałek, 15 listopada 2010

15 listoopadaa.

szkooooołaaa. ; //    A ja mam już 31 lvl na Happy Haverst. ; d

Taa. mój plakat z chemii to arcydzieło i ocenki oczywiście dla mnie i Gośki celująceee. ; d

Łoboz i Gośka okazali się zdrajcami. <foch>. No mniej więcej to przez to, że ja nie dostałam plusa na religii, a oni dostalii, bo Łoboz tylko o Gośce powiedział, a o mnie nie raczył. I wgl. ja cały czas latam na krześle, a Goska nie. no i wgl. do mnie na religii nie gadali, zupełnie jak by mnie tam wgl. nie byłooo. !!!

Na polskim bym dziś się zaje-fajnie wywyaliłaaa z krzesłaa. No bo Kąkoool znowu robił mi lekcje lewitacjii ( ja lataaam. ), no i mnie za bardzo pociągnął i bym polecialaa na ziemiee. ; )  Na chemii, też lekcje lewitacji, ale wtedy Adam pisać mi nie dawał, bo odepchnął mnie na 2 metry od ławki. ; p  No i on się dziś dowiedział jak ma nasz pani od biologi i chemii na imię, bo ten bardzoo zorientowany człowiek nie wiedział . ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz